Goethestr. 4

tel: +49 (0) 89 - 20 34 14 93

web: http://www.be2.nl

mail: naira.van.geenhuizen@insparx.com

Innovatieve nieuwe reclame voor online datingbureau: be2 debuteert op het kleine scherm

Dankzij de samenwerking van dating site be2 en de Zweedse productie firma, Tussilago Producties, is er een nieuwe geanimeerde be2 matchmaking hartje op de Deense televisie verschenen. Het hoofd van de brandmerk en communicatie van be2, Herbert Murschenhofer, zei: We zijn erg enthousiast over deze reclamespot. Het gebruik van animatie om het merk tot leven te brengen, is niet alleen nieuw voor be2, maar voor de gehele online dating industrie. Het hart- karakter is een fantastische manier om de hoeveelheid werk en zorgen om elke dag vrijgezellen bij elkaar te brengen, weer te geven. Online datingbureau be2 be2 is een leidende online datingbureau aanwezig in 37 landen wereldwijd met op het moment 23 miljoen leden. be2 streeft er naar om mensen voor een lange termijnrelatie bij elkaar te brengen door gebruik te maken van een matchmaking systeem, waarin efficientie en gebruikersgemak (www.be2.nl) centraal staat. be2 is op weg naar een repositionering van zichzelf met een beroep op zowel de praktische voordelen van de be2 systeem, als ook op een meer oprechte en emotionele benadering. Herbert Murschenhofer: We hebben geprobeerd om meer hart en ziel in onze merk te brengen met een reclame dat zich zou onderscheiden van de menigte. We kwamen op Tussilago Producties bijna per ongeluk uit. Tussilago Producties raakt betrokken Marketing Director bij Tussilago Producties, Rick Zelman, legt uit: Hoe we in contact zijn gekomen met be2 is een interessant verhaal. Ik heb contact opgenomen met be2, nadat we een bod om een commercial te maken voor een bekende Zweedse matchmaking site, hadden verloren. Toevallig wilde be2 haar merkweergave op dat moment herzien, dus de timing was perfect. We hebben een aantal creatieve ideeen met elkaar gedeeld en onze Hart tot Hart idee won de campagne. be2 dating hart De nieuwe commercial is een luchtige illustratie van het matchmaking proces waar een be2 hart animatie door de stad rent en twee singles bij elkaar probeert te brengen. Terwijl de premiere in Denemarken plaatsvond, wil be2 de commercial in heel Europa laten introduceren. Je kunt het zien op: http://www.youtube.com/user/be2Danmark. Rick Zelman: De commercial is gefilmd op een 35mm film en het hart karakter is gecreeerd door onze animatie afdeling. Het zou niet gesmeerder kunnen verlopen; be2 is zeer tevreden met het eind product en wij genoten van het creeren van de campagne. Er ontstond een zeer goede synergie tussen ons en het be2 marketing team.

22-March-2011