Pay for People ondersteunt ondernemers bij het werkgeverschap tijdens Zakenbeurs Regio Drachten

Rotterdam 7-9-2011. Op 21 en 22 september vindt de zevende editie van de Zakenbeurs Regio Drachten plaats. Een regionaal evenement met een landelijk karakter waar ook Pay for People aanwezig is om bezoekende ondernemers te ondersteunen bij het werkgeverschap en bekend te maken met de voordelen van flexibele arbeidsverhoudingen. Onmisbare informatie voor zo’n sterk groeiende regio als het noorden van Nederland.

Potentie
De Zakenbeurs Regio Drachten is in het leven geroepen om deelnemers en bezoekers nieuwe zakelijke mogelijkheden te bieden in Friesland. Een provincie met enorme zakelijke potentie, zo blijkt ook uit het aantal en de diversiteit van de deelnemende bedrijven. Pay for People speelt graag in op deze zakelijke groei en ondersteunt ondernemers bij het werkgeverschap.

Besparen
Ondernemen is op sommige punten ingewikkelder dan de meeste ondernemers zouden willen. Financiële en personeelsadministratie kosten veel tijd en leiden af van waar het de meeste ondernemers echt om gaat: hun core business. Pay for People biedt uitkomst. De Rotterdamse payroll-organisatie neemt het werkgeverschap over en combineert het payroll-principe met slimme administratieve processen, vernieuwende automatisering en een makelaarsrol voor de externe inhuur. Zo besparen ondernemers op kosten voor een boekhouder, softwarepakket, administratiekantoor, verzuimverzekering, arbodienst en doorbetaling bij ziekte.

Uitzendorganisaties
Speciaal voor uitzendorganisaties ontwikkelde Pay for People de backofficeformule zodat uitzendondernemers zich volledig kunnen richten op het bij elkaar brengen van vraag en aanbod. Want dat is waar het bij een uitzendbureau écht om draait. Pay for People doet de rest: uitzendkrachten en/of gedetacheerden betalen, contractbeheer, facturatie én debiteurenbeheer. Via een zeer uitgebreide webportal krijgen de klanten van Pay for People toegang tot de urenregistratie, facturen, loonstroken en rapportages. En zij voldoen ook meteen aan de strengste eisen van de NEN 4400-1 norm.

Workshop
Pay for People geeft op de Zakenbeurs Regio Drachten ook een workshop waarin zij inspeelt op de actuele ontwikkelingen rond flexibel werkgeverschap en haar dienstverlening verder toelicht. De workshops vinden plaats op woensdag 21 september van 14:00 tot 15:00 uur en op donderdag 22 september van 20:00 tot 21:00 uur.

- Meer informatie over de Zakenbeurs Regio Drachten vindt u op www.zakenbeursregiodrachten.nl
- Meer informatie over Pay for People vindt u op www.payforpeople.nl

07-September-2011