Pay for People professional bij P&Odium

PAY FOR PEOPLE PROFESSIONAL BIJ P&ODIUM: “P&O, WAAR DRAAIT HET NU ECHT OM?” P&Odium is een initiatief van het Ondernemersnetwerk 010 en OntwikkelingsBedrijf Rotterdam. Jaarlijks organiseert zij diverse bijeenkomsten voor Rotterdamse ondernemers uit het MKB. Op inspirerende avonden is er alle gelegenheid om te luisteren, mee te denken en te discussiëren over actuele onderwerpen op het gebied van personeel & organisatie. Naast een inhoudelijk deel is er tijdens deze bijeenkomsten ook volop ruimte om, tijdens een borrel, contacten te leggen met andere ondernemers en p&o-professionals. De eerstvolgende bijeenkomst op donderdag 17 december mag u niet missen! Gastheer Jörgen Raymann vraagt, u krijgt antwoord. In een wervelend vragenvuur geven zes professionals en ondernemers uit het werkveld antwoord op de kritische vragen van onze gastheer. Dennis Luyten (van Pay for People) is een van die professionals. Aanmelden doet u via http://www.p-odium.nl/ Locatie Engels Grandcafé Restaurant Zalen, Auditorium Kriterion Stationsplein 45 3013 AK Rotterdam Telefoon: 010-4119550 Contactinformatie Pay for People Parklaan 28 3016 BC Rotterdam Telefoon: 010-2250488 info@payforpeople.nl

07-December-2009