Bisschop Willebrandlaan 66

web: http://www.OVING.nl

mail: klantencontact@oving.nl

OVING AANGEWEZEN ALS RENAULT Z.E. DEALER - VOLLEDIG ELEKTRISCHE AUTO

Renault dealer OVING in Zwolle is als één van de eerste Renault dealers in Nederland aangewezen als Renault Z.E. (Zero Emission) dealer. Hierdoor kan OVING de nieuwe Z.E. modellen (volledig elektrische auto's) verkopen en kan OVING voor onderhoud en reparaties aan alle Renault Z.E. modellen zorgdragen. RENAULT BRENGT VIER ELECTRISCHE AUTO's OP DE MARKT: Met de lancering van een compleet gamma elektrische auto's zorgt Renault voor een revolutie in autoland. De 100% elektrische auto's Zero Emission wordt realiteit voor iedereen! * De Renault Fluence Z.E. (vanaf € 26.180.- incl. BTW en excl. accu) en vervolgens de Renault Kangoo Express Z.E. (verkrijgbaar vanaf € 20.000 excl. BTW en accu). * In 2012 volgen twee nieuwe modellen met innovatief design en 100% elektrische aandrijving; de Renault Twizy Z.E. in het eerste deel van 2012 en halverwege 2012 de Renault ZOE Z.E.. COMMERCIAL - VOLLEDIG ELEKTRISCHE RENAULT - UITNODIGEND EN VERLEIDELIJK De film laat op pakkende, grappige en beeldende wijze zien hoe gemakkelijk elektriciteit het leven maakt. Producent Dougal Wilson heeft een commercial gemaakt waarin een aantal opeenvolgende komische situaties duidelijk maken hoe belangrijk elektriciteit al is in ons leven, en sluit af met een logisch statement: “we doen al zoveel dingen elektrisch, waarom zouden we dan niet elektrisch rijden. INNOVATIEVE AANKOOPFORMULES Renault komt met innovatieve aankoopformules waarmee elektrisch rijden zeer toegankelijk wordt voor iedereen. De auto wordt los gezien van de accu's die nodig zijn voor deze modellen. U als Klant kan de elektrische auto kopen of leasen. Daarnaast neemt u een abonnement voor de huur van een lithium-ion high performance accu en nieuwe mobiliteitsdiensten die het rijden in een Renault Z.E. vergemakkelijken. De huurprijzen van de accu's zijn vanaf € 72.- ex BTW voor de Kangoo Express Z.E. en € 79.- incl. BTW voor de Fluence Z.E. per maand. OPLADEN IS EEN MUST EN ZEER EENVOUDIG De Renault Z.E. modellen kunnen op 3 manieren opgeladen worden: 1. Standaard opladen; de gebruiker sluit de auto aan op de stekker thuis (dit kan o.a. middels een Wall-box) of bij een oplaadpaal. (3,5 tot 8 uur oplaadtijd afhankelijk van het type auto en vermogen) 2. Snel opladen: De auto wordt aangesloten op een snel oplaadpunt die op de openbare weg staan en waar in minder dan 10 minuten 50 km bereik te laden is. 3. Quickdrop systeem: sommige landen krijgen stations waar de accu automatisch te verwisselen is. De klant levert zijn lege accu in en verwisselt deze binnen 3 minuten. ONE STOP SHOPPING CONCEPT Vanaf de aankoop bij OVING krijgt u een antwoord op iedere behoefte of vraag. Dit one stop shopping concept houdt in dat OVING de aankoop en financiering van de auto, huur van de accu, installatie van een WAll-box thuis en andere diensten volledig verzorgt en begeleidt. VRAGEN OVER ELEKTRISCH RIJDEN - OVING WEET HET   1. Waarom elektrisch rijden? 2. DE EERSTE VONK: EEN STUKJE GESCHIEDENIS 3. Hoe werkt een elektrische motor? 4. Veilige en degelijke batterijen 5. ‘Natuurgetrouwe’ tests: 400 auto’s, 9 landen 6. Een bekroonde techniek 7. Is OVING klaar voor het elektrische vervoer 8. vragen over elektrisch vervoer 9. Het elektrische programma KEYWORDS: RENAULT Z.E., ZE, ZERO EMISSION, ELEKTRISCHE AUTO'S, 100%, VOLLEDIG, ELEKTRISCH RIJDEN, RENAULT FLUENCE, RENAULT KANGOO, RENAULT TWIZY, RENAULT ZOE, DOUGAL WILSON, ACCU, ABONNEMENT, HUUR, STANDAARD OPLADE, SNEL OPLADEN, QUICKDROP, SNELLADEN, WALL BOX, OFFERTE, FABRIEKSGARANTIE, ELEKTRISCHE AANDRIJVING

04-February-2012

Meer persberichten van Autobedrijf OVING