Viermasterstraat 81

web: http://www.aladino.nl

mail: info@aladino.nl

aannemer in amsterdam?

Aannemer Renovatie en Bouwbedrijf Aladino in de regio Amsterdam is het adres voor uw funderingsherstel en aanbouw. Gratis offerte . Bouwtechniek is onze passie. Technisch inzicht, vakbekwaamheid en service gerichtheid staan bij ons hoog in het vaandel. Aannemer en Bouwbedrijf Aladino heeft door de jaren heen ruime ervaring opgedaan met funderingsherstel, renovatie, verbouwing, aanbouw en nieuwbouw. Uiteraard zou u graag van tevoren willen weten wat een aanbouw, dakopbouw, totale renovatie of funderingsherstel kost. Deze vragen zijn niet zo maar te beantwoorden. Eveneens kunnen wij u van dienst zijn met gecertificeerde vakmensen zoals een timmerman, loodgieter, stukadoor, installateur, dakdekker, elektricien, schilder, CV-installateur of metselaar voor de kleinere opdrachten. Op deze site geven wij u een overzicht van de diverse mogelijkheden, inclusief de kosten van standaard werkzaamheden. Een en ander hangt natuurlijk af van uw wensen. In de diverse foto albums vindt u foto's van reeds uitgevoerde en lopende projecten. Via ons contact formulier van aannemersbedrijf Aladino kunt u een vrijblijvende prijsopgave aanvragen.

20-March-2012